Nézzünk csak a kulisszák mögé!

A hotelekben a munka jelentős része a szobaszervizre hárul. A belső éttermek és bárok, a welness és egyéb részlegek munkatársai is persze sok-sok munkával szolgálják a vendégek megelégedését, de a szállásadás része mégiscsak a legfontosabb. Ha itt hiba csúszik a rendszerbe, akkor az többnyire nem marad következmény nélkül. A recepció hiába regisztrálja a legnagyobb gondossággal a vendégek igényeit, ha a megvalósítás utána csorbát szenved.

A takarító személyzetnek nagyon sok körülményhez kell alkalmazkodnia. A szobák napi alapos takarítása a nagyobb lakosztályok esetében akár több órát is igénybe vehet. Ezt mégis úgy kell megoldaniuk, hogy a vendég épp ne tartózkodjék ott. Erre alkalmat nyújt a reggeli és a vacsora ideje, vagy jó esetben teljes ellátást kap a vendég, és akkor az ebédidő is rendelkezésre áll. Mivel ezek időpontját főleg a csoportos üzleti vendégek esetében már jó előre rögzítik, a takarítást remekül lehet időzíteni. Igen ám, csakhogy a sokszor népes csapatokban érkező üzleti utazók étkezései éppen ezért általában azonos időpontokban történik, ezeket nagyon fókuszáltan kell a személyzetnek kihasználnia.

Ennek megtervezése fejlett szervezői adottságokat és sok tapasztalatot igényel. A megvalósítása pedig igazi vendéglátós rutint a takarítók részéről. Amint kiürül a sok szoba, máris bevetik magukat mindnyájan, és viharos gyorsasággal rendezik el az összes szükséges szobát a rendelkezésre álló idő alatt. Ebben a megfeszített tempóban nincs idő okoskészülékekkel bajlódni és online nyilvántartásokat böngészni. Ezért jól bevált módszer, hogy a szervező aznap reggel szépen kinyomtatja minden szobaszervizes munkatárs részére a pontos idő- és szobabeosztást a teendők sürgősségének és az extra kívánságoknak a megjelölésével.

Megbízható nyomtató alkatrész utánpótlás nélkül nem megy

Ez a munkafázis egy nagyobb konferenciahotel esetében napi több száz kinyomtatott oldalt jelent. Itt kerül a képbe a nyomtatoalkatresz.hu weboldal, melynek csapata biztos támaszt nyújt ilyen fokozott igénybevétel esetén is.

A megfeszített munka során a nyomtatóra is sok feladat hárul. Nemcsak a kifogyott patronokat és tonereket kell rendszeresen pótolni, hanem egyéb alkatrészek is időről-időre cserére szorulnak: dobok, fixálók. A nyomtatoalkatresz.hu mindezekről képes rövid határidőkkel gondoskodni.

Egyszerű termékrendelés a praktikus rendezés segítségével

A nyomtatoalkatresz.hu keresője igazán felhasználóbarát módon segít kiválasztani minden szükséges terméket. Többféle módon is rákereshetünk a kívánt termékre. A weboldal tetején az általános keresőbe írhatunk akár kellékanyag nevet, cikkszámot vagy nyomtató típust. A felső menüben kategóriák szerinti bontásban lehet szűkíteni a keresést. A főoldalon legalul pedig egy háromlépéses toner- és patronkereső modul is a látogató segítségére siethet a gyors megtalálásban. A keresési eredmények megjelenítése csoportosítva történik, hogy még könnyebb legyen a tájékozódás. A termékadatlapon a kapcsolódó egyéb tételek is szerepelnek, mint például a gazdaságosabb és nagyobb kiszerelésű kellékanyagok, színes nyomtatóknál minden elérhető színvariáns, stb. Innen érhető el az adott tonerhez vagy patronhoz tartozó kompatibilis nyomtatók listája is. Mindkét irányban teljes tehát a felsorolás. Egyrészt egy adott nyomtatóhoz megjelenik az összes elérhető kapcsolódó termék. Másrészt minden kiegészítő esetében látható, hogy az pontosan mely nyomtatókhoz illeszthető.

Mennyiségi kedvezményekkel még gazdaságosabban

A nyomtatoalkatresz.hu gondoskodik arról is, hogy minél kedvezőbb áron lehessen rendelni, hiszen már két darabtól azonnali kedvezményben részesül a vásárló. Ennek érvényesítése akár teljesen különböző termékek vásárlása esetén is működik. Tehát amint a második termék a kosárba kerül, az abban lévő első terméknek is automatikusan csökken az ára. Sőt, amint tovább emelkedik a termékek száma, további árkedvezményt látunk majd a kosárban lévő tételekre érvénybe lépni.

Garancia a gyári és az utángyártott kellékanyagokra is

Az eredeti patronok, tonerek és egyéb alkatrészek esetében a gyártók határozzák meg a garanciális feltételeket. Mindig a számla kiállításától számítják az időtartamot, ami 3-6-12 hónapos időtartam lehet a gyártótól függően. Ha hibás termékkel találkozik a vásárló, azt futárral vagy postán kell visszaküldenie. A csomagnak tartalmaznia kell a termék eredeti, saját dobozát, egy tesztlapot, melyen jól látható a hivatkozott hibajelenség, valamint egy nyomtatott kellékállapotot azon termékekre, melyeknél ez elérhető. A garancia csak mindezek birtokában érvényesíthető. A hibás terméket így a lehető legrövidebb időn belül újra cserélik futárszolgálatos kiküldéssel, amennyiben a garancia jogosnak bizonyult. Ennek további feltétele természetesen, hogy a termék ne legyen sérült, törött vagy lejárt, továbbá a töltöttsége legalább 75%-os legyen. Szerződött ügyfelek számára további kényelmi szolgáltatásként helyszíni cseregarancia is igénybe vehető.

Az utángyártott termékek garanciája hasonlóan működik, annyi különbséggel, hogy az eredeti töltetnek legalább 75%-ának meg kell még lennie a tonerben vagy patronban. Itt is fontos a saját termékdoboz használata a visszaküldéskor, és szintén mellékelni kell egy tesztlapot és a kellékállapot nyomtatott lapját. Ez esetben is ügyelni kell arra, hogy a kellék ne legyen sérült, repedt vagy törött, különben kiesik a garancia köréből, amely egyébként minden utángyártott termékre egy év. A beérkezést követően a gyártó vagy az importőr vizsgálja be a beküldött terméket 1-15 nap alatt. A jogos csere kiküldése ezután 1 munkanap.

A tonerek kapacitására nem vonatkozik semmilyen garancia a nyomtatoalkatresz.hu részéről sem, mint ahogy más forgalmazók sem vállalnak ilyet. A kinyomtatható oldalak száma ugyanis nagyban függ az oldalak tartalmától, azaz az oldalankénti felhasznált festékmennyiségtől.

Láthatjuk tehát, miként biztosít igazán megbízható hátteret a nyomtatoalkatresz.hu, hogy még egy olyan nagyüzemi felhasználónak az igényeit is kielégítse, mint egy hatalmas forgalmú konferencia szálloda.